Misslyckat restaurangbesök

Dålig uppdatering de senaste dagarna, jag vet.
I helgen har det varit full rulle med världens roligaste fest. Ja, det var verkligen den roligaste festen jag någonsin varit på! I söndags var det dop och efter dopet och fikan så begav vi (Kevins syskon med respektive) oss till Saloon i Ängelholm för att äta middag. Mindre lyckat då vi fick vänta på maten i 1 timme och när maten väl kom så var den inte varm. De hade missat en hamburgare så en i sällskapet fick sitta och vänta i ca 20-30 min på sin hamburgare och då hade alla andra ätit upp. En fick in revbensspjäll utan pommes, pommesen kom 10 minuter senare. Ja, det var helt enkelt inte det mest lyckade restaurangbesöket.

Träningstipset jag gav för ett par dagar sedan satte sig REJÄLT på mig. Jag kunde knappt gå (och då menar jag verkligen knappt gå) och när jag väl gick såg det ut som att jag bajsat på mig eller var gravid. Jag vaggade helt enkelt fram. Ner för trappor var en mardröm, det tog mig dubbelt så lång tid att komma ner. Nu har det dock gett med sig en del. Tog ett varmt bad igår i hopp om att träningsvärken skulle släppa lite.
Tipset när ni gjort dessa djupa knäböj är att STRETCHA! Gör ni inte det, så kommer ni ha det värre än vad jag hade det. Men jag glömde dock att stretcha den viktigaste muskeln - framsida lår. Så glöm för sören inte den!

Nu ska jag ringa och boka bord på Hamlet. Jag och Kevin har månadsdag på fredag och ska fira det med att gå på stekafton (buffé) på Hamlet. Ska bli SÅ GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0