Spelhelg

Denna helgen ser jag verkligen fram emot! Även om det alltid är härligt med helg så ser jag fram emot denna lite extra.

Ikväll ska jag hem till Clara och där ska vi ha spelkväll med en del av Ugandagruppen. Det ska bli SÅ kul. Vi har inte träffats sedan i augusti så det var på tiden nu. Idag är det dessutom exakt 1 år sedan vi åkte till Uganda så man kan nästan säga att vi firar årsdagen med en spelkväll.
Imorgon ska jag och Kevin förmodligen till hans syster under dagen och hälsa på lillen som vi inte träffat på lite mer än två veckor nu. På kvällen ska vi hem till min syster och hennes kílle för att äta pizza och ha en spelkväll.

Det blir en spelhelg, men å andra sidan är det vad vi brukar göra varje helg när vi träffar Turkietgänget, så det är min helgsysselsättning kan man väl säga.
Jag lovar att ta med kameran ikväll för det ska bli många bilder och då lovar jag även att ladda upp de här innan helgen är över.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Har powerwalkat med Emelie i 1,5 timme längs havet och ut till Laröd och svetten har lagt sig och nu fryser jag som bara den så en varm dusch väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0