+ 12 kg på 1 år

La in bilder från mobilen på datorn härom dagen och hittade ett foto på mig själv från juli 2009 som jag fotat med mobilkameran.. Gud vad smal jag var då om jag jämför med en bild som är tagen i augusti 2010, allså ungefär 1 år senare.

Bild från juli 2009.

Emmy, jag och Sara i augusti 2010.

Det är fruktansvärt att det går så snabbt att gå upp 12 kg.. Hjälp alltså. Nu när jag sett dessa två bilderna så har jag bestämt mig för att aldrig mer tillåta mig att bli så stor som i augusti 2010 när jag vet att jag kan vara så liten som juli 2009. Men så är det när man får ny pojkvän, man äter gott alldeles för ofta och vips så tickar kilona.
Men det är såklart ingen ursäkt, det är bara att ta tag i det och sikta mot målet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0