Återigen nya mått

Mår lite bättre idag sålänge jag inte gör någonting.. Men jag har ju tvättid idag och det ÄR kämpigt att gå upp och ner från tredje våningen. Det är bara att hålla ut för det är bara två vändor till nu.

Jag har tagit nya mått idag och det överraskade mig att se resultaten på benen (!!!).

Mått den 21 januari 2011

Mage tjockast: (höfterna): 94 cm (- 1 cm cm)
Mage smalast:
76,4 cm (+ 0,5 cm)
Naveln:
85 cm (+ 0,5 cm)
Byst: 97 cm (Ingen förändring)
Höger lår: 57,5 cm (- 2,5 cm)
Vänster lår: 57,5 cm (- 1,5 cm)
Höger arm: 28 cm (- 0,5 cm)
Vänster arm: 28 cm (- 1 cm)

Det är jättetråkigt att behöva avstå träning denna veckan när jag dessutom börjat äta nyttigt och regelbundet. Man vill gärna ha ut så mycket ut av det som bara möjligt och det får jag ju kombinerat med träning. Men det blir en vilovecka så att jag kan ge gärnet nästa vecka. Då ska jag ha en provvecka på Filbornas nya anläggning. Jag ska testa på bland annat Hot Mojo (Yoga liknande träning i 38-40 graders värme), Body Combat (Kampsportsinspirerad gruppträning) samt något vattengympapass och massor med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0