Inte i fas

Imorse var jag hos min kiropraktor och det var väldigt välbehövligt då jag haft enorma ryggsmärtor den senaste veckan. Direkt efter körde jag till gymmet och började träna redan 9.15 och åkte hem igen runt 11 tiden. Jag mår inte helt hundra idag, känner mig konstig, slö, mår illa m.m. Så idag blir det bara till att ta det lugnt.

Jag tänkte böjra på kålsoppedieten nu denna veckan. Inte för att gå ner i vikt utan för att rensa ur kroppen. Man kan gå ner väldigt mycket (5-7 kg) på en vecka, men oftast går man upp några av kilona igen. Men som sagt är jag mer ute efter att rensa ur kroppen och då är denna dieten super. Tänkte äta den i ca 4 dagar istället för 7.

Jag är inte riktigt i fas just nu.. Allt känns mer eller mindre jobbigt. Jag vill så mycket, men vågar inte ta risken att förlora annat.. Jag vill åka iväg någonstans i ca 2-3 månader för att få ordning på min engelska så att jag kan göra mig förstådd samtidigt som jag vill börja plugga. Innerst inne vill jag läsa en utbildning i Haparanda, men pga att jag har Kevin så försöker jag hela tiden hitta något likvärdigt som jag kan läsa här hemma. Men när jag tänker efter så känns inte de utbildningarna helt rätt för det är inte vad jag egentligen vill.
Men jag vågar inte ge upp det jag har för att gå en annan väg som kanske är rätt för mig...
Denna eviga beslutsångest tar död på mig. Jag vill veta vad jag vill för att sedan ha något att utgå ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0