JAAAA!!!

Jag lånade hem mammas våg igår och tänkte ha den ett tag framöver för att kunna väga mig då jag inte vägt mig sedan i november. Jag har hela tiden tagit förgivet att jag väger ca 70 kg (för att jag inte själv ska bli besviken) men innerst inne har jag vetat att jag har vägt mer... Men när jag ställde mig på vågen imorse fick jag en CHOCK!

66,2 är för bra för att vara sant! Mitt mål är att väga mellan 60-62 kg vilket bara är 4-6 kg kvar. Jag som hela tiden har snackat om mina 10 extra kilo, de har jag sakta men säkert snart tappat. För i november vägde jag 73 kg, så jag har gått ner 7 kg utan att veta om det. Gud vad det var skönt att veta att jag ligger ca 4 kg under 70 sträcket, och jag ska aldrig mer över 69, vad som än händer (Jo när jag blir gravid så är det helt okej).

Som jag har sagt hela tiden . DET LÖNAR SIG ATT KÄMPA! MAN NÅR SINA DELMÅL OCH TILL SLUT SINA MÅL. JAG ÄR SÅ GLAD SÅ GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0