Nya mått

Andra träningen denna veckan och motivationen börjar komma tillbaka. Jag var inte alls pepp i måndags och kände faktiskt oro över att jag kanske skulle överväga soffan istället för träning. Men jag känner redan nu att jag är riktigt pepp igen och när jag dessutom tog nya mått i måndags så blev jag överraskad då jag faktiskt varit riktigt dålig med att träna de tre senaste veckorna och ätit massor med julgodis och annat onyttigt varenda dag i princip. Hade förväntit mig många fler plus på centimetrarna faktiskt.

Här kommer måtten och som vanligt jämför jag med förra mätningen.

Mått den 3 januari:

Mage tjockast: (höfterna): 95 cm (+ 0,5 cm)
Mage smalast:
76 cm (- 0,5 cm)
Naveln:
84,5 cm (- 0,5 cm)
Byst: 97 cm (- 1 cm)
Höger lår: 60 cm (+ 1 cm)
Vänster lår: 59 cm (- 0,5 cm)
Höger arm: 28,5 cm (- 0,5 cm)
Vänster arm: 29 cm (Ingen förändring)

Det som jag faktiskt är mest faschinerad av är hur mycket jag minskat kring bysten. Den 18 augusti var jag 103 cm runt om och nu är jag 97 cm, vilket är 6 cm mindre... Det gör ganska mycket de där centimetrarna.
KOM IGEN ALLA DÄR UTE! Nytt år - nya tag. Ge inte upp, kämpa tills ni uppnår ert mål, ni kommer vara SÅ stolta över er själva när ni står vid mållinjen och tittar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0