Torsdagsutgång

Spinningpasset blev av! Tack och lov. Jag tog i så att min minihandduk blev helt blöt. Eftersom jag tog i så att jag nästan trillade ihop (idag igen, ja) så är jag väl värd denna kväll som kommer.
Det är nämligen utgång som är kvällens mål. Kevin kör mig och Emmy hem till Emelie vid 18.30 där det väntar middag och fruktsallad. Därefter gotte till max. Några groggar blir det också. Av den anledningen så tog jag i extra idag så att jag kan unna mig allt detta ikväll utan att få dåligt samvete.
Vi ska spela massor med plump som vi alltid gör när vi ses och även skipbo så denna kvällen kommer bli SUPER. Sist jag var ute (pubar räknar jag inte) var i studentveckan på SVEA-båten med Therese (och GUD vad roligt vi hade). Så jag är väl värd denna kvällen med mina underbara tjejer. Vi ska dansa natten lång för det är precis vad jag är sugen på just nu eftersom det var hela 7 månader sedan jag gjorde det sist.

Kvällens klänning blir samma som nyårsklänningen. (Bara för att det är det enda som är "festligt" i min garderob)

Min dricka står på kylning (Har två öl på balkongen också i och för sig).
Detta är min favorit alltså. Blanda vodka med juice. Speciellt dessa som
smakar extremt gott. Ett hett tips till er där ute!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte fin klänning!!! saknar dig <3

2011-01-20 @ 22:34:39
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0