JAG ÄR MER ÄN I MÅL!

Mitt liv har varit totalt upp-och-ner vänt sedan en månad tillbaka när det med Kevin hände. Det var den 16 juni jag tränade mitt "sista" pass. Jag har tränat lite sporadiskt sedan dess, men inte mer än 1 gång en vecka, ingen vissa veckor osv. Så idag tänkte jag ta tag i mitt liv (ja, jag har sagt det ett tag nu) ordentligt och satsa på träning idag, på tisdag och sedan någon/några av dagarna tors-sön. Kevin är nämligen iväg och paddlar kanot i Värnamo då, så då har jag all tid till mig själv och satsa helhjärtat på att få tillbaka motivationen.

Måtten har kommit av sig totalt dom också. Men idag har jag tagit mig i kragen och både tagit mått, vikt och bilder! Glatt överraskad är jag minst sagt!!! (Har till och med glömt lägga in mått från den 17 juni såg jag men där är ingen förändring från den 27 maj ändå, så jag jämför med dessa).

Mått den 16 juli 2011

Mage tjockast: 84,5
cm (- 2,5 cm)
Mage smalast: 67
 cm (- 2 cm)
Naveln:
 74,5 cm (- 0,5 cm)
Byst: 88 cm (- 1,5 cm)
Höger lår: 53,5 cm (- 0,5 cm)
Vänster lår: 53 cm (- 1 cm)
Höger arm: 26 cm (- 0,5 cm)
Vänster arm: 26 cm (- 0,5 cm)

VIKT: 58,3 kg (- 2,2 kg på 7 veckor)

Ser ni vad jag ser? Jag är mer än i mål. Jag ligger 1,7 kg mindre än mitt mål! Hur jävla underbart är inte detta? Jag är SÅ GLAD! Jag har lyckats, om än på lite längre tid än vad jag trodde. Men jag har klarat det. Har nu gått ner 15,4 kg sedan den 23 oktober med hjälp av träning och ändrad kost. Lite Cambridgebars har hjälpt till med något kilo. Men det mesta har jag gjort själv. STOLT STOLT STOLT!
Här kommer bilder som endast är ca 45 minuter gamla!






Varsågoda! Nu är mitt nya mål att satsa på att bli FAST. Se mer tränad ut. Kommer träna kondition ändå, men inte lika mycket som innan när det var fettet jag ville ha bort. Nu ska musklerna byggas upp så att det syns! Rumpan är det jag hatar mest just nu, den har försvunnit totalt nästan. Den ska jag jobba hårt med, mycket rumpträning och mycket yoga ska bli nu!  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis!! Du ska vara superstolt, otroligt vad du har lyckats med!!! Jag är i Sverige på "semester" (fast det är mycket stressigare än hemma!) och här blir det alldeles för mycket mat, helt sjukt vad man kan trycka i sig. Men jag har tränat lite iallafall, ska verkligen försöka hålla i gång så jag inte förfaller helt ;) grattis igen, hoppas motivationen håller sig kvar!

2011-07-16 @ 15:42:36
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Sofia Granstrand

Jo det ska jag men man måste tacka ja inför varje ny termin. Nu i höst kommer jag läsa två nya kurser och det va dom jag tackade ja till. :)

2011-07-17 @ 10:35:31
URL: http://sofiagranstrands.blogg.se/
Postat av: jennie

SÅ duktig paui! Jag har också gått ner lite i vikt nu utan att egentligen inte göra så mycket, bara tänka mig för. Detta trots att jag haft en riktig svull-vecka (lingonveckan blä), så jag tackar för all inspiration!! SÅ himla roligt att se hur du har lyckats! Leta upp före och efter bilder? :D

2011-07-17 @ 13:02:18
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0