Kom fredag, kom!

Fan vad dålig jag är på att uppdatera! Jobbet suger musten ur mig. Har inte tränat sedan i lördags... När jag slutat jobb och kommer ut till detta underbara väder så är gymmet det sista jag vill till. 9 timmar under tak räcker. Jag prioriterar solen de dagar den är framme. Träningen får tyvärr bli lidande nu.. Jag går inom jobbet hela dagarna, så motion får jag ju, men jag nöjer mig inte med det! Var faktiskt ute och gick med Stella efter jobb längs strandpromenaden och upp mot Sofiero. Blev 4 km. Inte fyskam det! Till något lite roligare...

På fredag har jag begärt att få sluta en timme tidigare för vi ska till Kolmården med Kevins syster, sambo och Alve! Ska bli så otroligt roligt att få komma iväg och vi ska bo på Kolmårdens hotell "African spa & relax" hela helgen. Ska nog unna mig en ansiktsbehandling eller en manikyr... Får se vad jag är sugen på. Det är 50% rabatt på alla 30-minuters behandlingar så jag tänker banne mig passa på om jag får nån tid!

Här är en bild på relaxpoolen. Ska slänga mig i den på fredagkväll när vi kommer fram ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0