1+1=3?

Jag har inte riktigt uppnått mitt mål... Vågen visade 60.9 kg imorse. Men vad ska man göra? Dessa sista kilona är fruktansvärt svåra att få bort. Dessutom tränar jag styrketräning flitigt så jag går emot mig själv lite när jag vill gå ner i vikt samtidigt som jag vill bygga muskler. Ekvationen går inte ihop!

Jag kämpar vidare! Jag har ju min plankan-utmaning kvar. På lördag är det final för den och där kommer också före- och efterbilder. Kan ju hoppas att mina sista 0.9 kg har trillat av då med?!

Idag är det vilodag, men jag är lite sugen på att cykla till Puma där jag ska börja jobba den 27 juni. Mest för att hitta en bra väg att cykla och ta tiden på hur lång tid det tar och även se om jag kommer orka cykla den biten varje dag, haha. Men jag får se... Har tvättat sedan kl 7 imorse och ska hämta upp all tvätt om någon minut och sedan lockar stekning på Viskängen faktiskt. Så vi får se vad jag får för mig att göra faktiskt.

Jag har köpt Big Brother 24-7 nu när det är sista veckan i huset. Det kostade bara 19 kr så jag tvekade inte en sekund. Har suttit och kollat på det nu på morgonen, men det händer inte så mycket. Alla tre är bakfulla så livat är det inte precis... NU - hämta tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0