Allt och inget

Åh herregud! Vilket Big Brother avsnitt. Detta var nog det sjukaste någonsin. Om ni inte ser på det, så kolla! Jag som är nyfiken i en strut älskar sådana här program. Det blir bara bättre och bättre för varje avsnitt!

Kevin och hans kompis var här tidigare ikväll men stack för någon timme sedan till en annan kompis för att spela kinect. Jag ville inte sitta här hemma själv ikväll så jag frågade om jag inte kunde få följa med, och det fick jag för honom, men han skulle fråga de andra också. Men jag känner inte alls för det nu, eller jo lite. Men jag orkar inte ta mig dit och jag vågar inte heller för den delen.

Det blir roligheter imorgon istället. Blir nog lite läsande innan jag går och lägger mig. Måste få upp hastigheten när jag läser för det är ju högskoleprovet om två veckor, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0