MÅTT

Måtten tar jag var tredje vecka, så detta är förändringen som hänt på tre veckor.
Mått den 4 mars 2011

Mage tjockast: 91 cm (- 1 cm)
Mage smalast: 72,5
 cm (- 1,5 cm)
Naveln:
 80 cm (- 2,5 cm)
Byst: 92,5 cm (- 3 cm)
Höger lår: 56,5 cm (Ingen förändring)
Vänster lår: 56 cm (- 0,5 cm)
Höger arm: 28 cm (Ingen förändring)
Vänster arm: 28 cm (Ingen förändring)
VIKT: 64,1 kg (- 1 kg på tre veckor)

Det går minus på både centimetrarna och vikten och det glädjer mig! Det är SÅ roligt att se att träningen och regelbunden och bra kost ger resultat. Nu är jag snart i mål. Jag vet inte riktigt vad jag har för mål med måtten, men jag vill att vågen ska visa på runt 60-61 kg i juni. Och det ska inte vara några problem när jag bara har 3-4 kg kvar. Nu har jag snart gått ner 10 kg sedan i slutet på oktober. Den 24 oktober vägde jag 73,7 kg.

Jag kan inget annat än vara stolt över mig själv. För jag har kämpat röven av mig, bokstavligt talat. Jag går inte ner i 10 kg på att göra ingenting, det krävs motivation och träning till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0