Torsdagens frukost, lunch och mellanmål

Har haft fullt upp idag, därför kommer inte dagens måltider förrän nu. Jag tränade spinning idag och innan dess var jag på gymmet för att pumpa ut musten ur mina armar. Har ökat vikten på hantlarna när jag kör biceps. Tar numera 8 kg på var arm och 8 rep x 2 set. Ska egentligen göra 3 set men jag orkade faktiskt inte idag, så det blev bara 2. Nej mat var det ja.
Här kommer dagens frukost som bestod av en skål med Al-bran, mjölk och en skivad banan.

Till lunch blev det blomkålsgratängen jag gjorde för ett par dagar sedan tillsammans med stekt bacon.

Och till mellanmål blev det lite fil (fetthalt 3%) med Paulúns müsli och 5 st torkade aprikoser som jag hackade ner.

Middagen har jag inte ätit än så bild på den kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0