Delmålet är avklarat!

Fredag och jag intar vågen! 61 kg visar den, vilket innebär att mitt första delmål är avklarat. Nu siktar jag mot 60 kg som ska vara nått senast den 1 juni. Det ska nog inte bli några problem, men segt går det nu på sluttampen. Idag tog jag en välbehövlig vila från träning. Intervallträning i Pålsjöskog var egentligen min tanke, men jag orkade verkligen inte idag så jag har istället städat här hemma och tagit det lugnt.

Plankan går fortfarande bra. Första minuten är nästan inte jobbig längre, det är de två sista som är värst. Ibland kör jag 1½ minut istället, men den andra halvan är fruktansvärd så jag har kört som vanligt nu igår och idag. Idag är det 10e dagen på utmaningen vilket innebär att det är 22 dagar kvar. Detta ska vi fixa. En snyggare mage är ju målet så det är bara att ge gärnet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0