Hoppet lever kvar

Ringde till expeditionen på Munka folkhögskola idag och fick ett lugnane besked. De har fått in 112 (!!!) (40 s kommer på intervju och sedan ska 15 av dem bort för de tar bara in 25 st) ansökningar så de ligger lite back och datumet för att få reda på om man kommer på intervju har föskjutits. Så det är fortfarande inte kört för mig!

Så nu ska jag gå och hoppas en massa och be till gud flera gånger om dagen. Ja, när det gäller sånt här så tror jag på gud! Nu ska jag gå och röja undan här hemma och göra vid mig så jag är klar när det är dags för spinning vid lunch. Nu har det gått sju dagar sedan jag började min utmaning och det går verkligen super. Igår var det extremt jobbigt men annars tycker jag faktiskt att det känns bra. Har utökat de senaste dagarna och kör 1½ min x 2 set istället för 1 min x 3 set. Man måste ju utmana sig lite! Sista dagen kanske jag kan köra 3 minuter i sträck? Kämpa på ni som tagit er an denna utmaning! Känner hur mycket starkare jag är i bålen så detta hjälper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0