Kevin åker till Prag

Kl 6.30 imorse körde Kevin till firman för att hoppa på bussen till Prag. Han ska tillsammans med jobbet åka till Prag och kolla på någon plåtfabrik (han är plåtslagare) där. Men huvudsyftet med resan är nog att dricka öl och festa, det påstod Kevin i alla fall, och jag tror nog också mer på det. På lördagkväll kommer han hem igen. Så nu har jag tre kvällar för mig själv och jag har lite ångest över det faktiskt. Att vara arbetslös och alltså inte ha något inplanerat hela dagarna är nog med egentid för mig. När Kevin kommer hem efter jobbet är jag så lycklig över att slippa vara ensam mer. Men denna vecka har jag tre dagar helt för mig själv och jag ska njuta i den mån jag kan! Det är så mysigt (jag försöker intala mig det) att sakna varandra och detta behöver vi såå mycket nu för att kunna uppskatta varandra mer och inte ta varandra för givet!

Inte så smickrande bild på mig och Kevin, men det finns i princip inga bilder på oss tillsammans så jag bjuder på denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0