När suget kommer...

Ikväll kommer Clara hit. Vi ska ha en riktig myskväll med tända ljus, gotte och film. Allt jag behöver just nu.

Körde Kevin, Andy och Rickard till stan vid kl 17, dom ska till Malmö och festa ikväll och sover även där. En kille som Andy jobbade med i Branäs bor där så han skulle visa vad Malmös nattklubbar har att erbjuda. Helsingborg är ju ganska litet jämfört med Malmö så det kan nog vara kul att gå ut någon annanstans än här hemma.
Så nu jag har lägenheten för mig själv tills imorgon och jag ska njuuuta av att vara ifrån the love of my life. Det är så skönt när man väl varit ifrån varandra lite. Inte för att jag kommer ha tid att sitta och tänka massor på honom ikväll för jag kommer ha fullt upp med att snacka skit med Clara ;-).

Åt middag tidigt idag eftersom Kevin skulle iväg så jag blev lite sugen nyss och kom då på att en kesella stod i kylen. Så det blev kesella (lätt, 0,5%) med blåbär. Supergott! Ett nyttigt alternativ när sötsuget kommer! Eller "jag-har-tråkigt-så-jag-vill-äta-något-suget", haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0