Äntligen fredag!

Idag blev det jobb för Backup Event igen. Utdelning av Metro och Valio-yoghurt. Det gick lika bra idag som i måndags. Fick med mig hem några yoghurtar idag igen. Närmare bestämt 18 st. Så nu blir Kevin jätteglad när han kommer hem och jag lär väl inte få ta någon när han upptäckt dom, hehe.

För er som inte förstår vad jag håller på med, så är jag anställd på Backup Event, som är ett eventbolag (som ni hör på namnet), det är det företaget som delar ut Metro. Just nu har även Valio vänt sig till Backup Event för att få utdelat smakprover på deras nya yoghurtar och då är det vi som delar ut. Jag har tidigare delat ut flygblad för TRE. Man jobbar 3 timmar åt gången och jag har valt att hoppa in på 4 morgonpass. I måndags, idag och samma dagar nästa vecka mellan kl 7-10. Så nu har ni nog en lite klarare bild på vad jag sysslar med.

Jag bakade bullar när jag kom hem från jobbpasset och ska absolut dela med mig av receptet för dom var verkligen supergoda och väldigt mättande!

Denna dagen har jag längtat efter i ca 2 veckor nu. När Kevin kommer hem ska vi åka till Kristianstad för att kolla på vår älskade katt!!! Han är nu 23 dagar gammal så nu har han äntligen öppnat ögonen och börjat röra på sig lite. Självklart tar jag med kameran och delar med mig av bilderna här sen!

Vår lilla snutt (vi har ännu inte kommit överrens om ett namn. Men har ett på gång!) här 20 dagar gammal. Bilden är lånad från uppfödaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0