Couscous med chorizo majs och ärtor

Åt en god middag i tisdags som jag måste dela med mig av! Superenkel och snabb. Perfekt när man inte har lust att laga något avancerat.


1 Port ekologisk couscous
1 Chorizokorv
½ Majsburk
Lite frysta ärtor

Jag tillagade couscousen enligt anvisningarna på paketen och under tiden skar jag upp chorizo, la ärtorna i en skål och på med lock - in i micron i 4-5 min på max effekt. När ärtorna var klara saltade jag och hällde ner majsen. Sedan slängde jag ihop allt i en skål! FÄRDIGT!

Det var det hela! Lite torrt var det, men man kan säkert blanda ner lite lättkesella eller något annat för att få det krämigare. Men för att vara så enkelt så var det supergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0