Dagens tillstånd


Bjuder på denna otroligt osmickrande bild. Så här går jag runt och skrotar här hemma. En stor sjal runt halsen för den gör ont och jag inbillar mig att halsen gör mindre ont om den är innestängd i en sjal, haha. Världens mysigaste tofflor får sitta på! Köpte dom på Åhléns förra julen och älskar dom när jag ligger ner, inte när jag går. Då är dom inte så sköna, föredrar shepards tofflor när man går runt här hemma ;-).

Frillan är väl för tjusig? Morgonfrilla delux, har inte gjort ett smack med den sedan jag vaknade. Luggen lever livet och står åt alla håll och det får den gärna göra, sålänge jag slipper ha den i ögonen. Det är skönt att bara slänga på sig myskläder och bara vara ibland. Se ut som fan, men man bryr sig inte för det har man inte ork till.

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och läsa vidare i Bingo Rimérs bok. JAA jag har läst ut den tjocka (500 sidor) boken jag hållt på med ett tag nu, så äntligen får jag vandra vidare i bokvärlden. Bingos bok har fångat mig från sida ett. Riktigt rolig och härlig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker du ser rätt slimmad ut i den där outfiten också ;) jag sitter och funderar på om jag ska köra mitt ök-pass NU istället för senare ikväll, är så skönt att ha det gjort men stönigt att behöva duscha och ta på sig och allt igen för jag måste ju ut och hämta Guille om 1,5 timme.... men jo, jag ska köra nu, om 10 min :)



jag får väl satsa på tunga pass nästa vecka också. det dumma är att det är svårt att få det så intensivt som jag vill när jag kör styrka för Samuel är överallt och tar saker han inte får, trillar ner från stolar och annat diverse så det blir små avbrott hela tiden. men jag ska försöka!!! helgens träning blir som sagt styrka idag, sen har jag ett tabatapass kvar också, hoppas jag orkar med det imorgon så jag kan vila helt på söndag.



gasen, haha, ja här går allt på gas, de flesta lägenheter har automatiskt i ledningar liksom men vi har lite stenålder så vi måste köpa en stor gasklump var 6:e vecka ungefär, för varmvattnet och spisen.



jag borde köra kb-swings, jag behöver ryggträning, jag körde det en gång i veckan ett tag men tycker nog det är ganska trist.... men ok, nästa vecka när det är killerweek ska jag lägga in ett kb-pass (fast med hantlar då).



vi äter ju middag på kvällen i det här landet, vid 19-19.30 (och då är det extremt tidigt jämfört med spanska familjer som äter middag vid 21-22) men jag blir ändå hungrig vid 21... dricker en kopp grönt te efter middagen, det hjälper en del, sen är det väl mest hjärnan som ska övertalas om att den faktiskt inte alls vill ha något mer att äta ;) bara det inte finns något hemma så brukar det gå bra.



nu får jag väl röra på mig om jag ska träna, måste byta om... hej å hå, kom igen, lika bra att köra nu så jag kan sitta still ikväll ;)

2011-11-18 @ 15:25:01
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Stella

Har jag smittat dig :(

2011-11-18 @ 15:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0