Godmorgon v.4 i utmaningen!

V.4 i utmaningen

Såg på hemsidan att hot yogan var inställd. Riktigt tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot den! Men har bokat in mig på ett pass imorgon. Det blir styrka ök i alla fall och jag stoppar nog in lite kondition också. Upptäckte nyss ett sår på foten som jag fått av mina träningsskor så vet inte om jag kommer kunna löpa eller om jag får köra på cykling eller crosstrainer så såret inte gör ont. Oavsett så kan jag köra hårt ändå! Sitter och skriver ett träningsschema över vad jag vill hinna med denna veckan, sen ska jag få med det, hur jag får med det är inte intressant just nu, huvudsaken är att jag får in det denna veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0