Hot yoga

V.2 i utmaningen

Jag är nyss hemkommen från veckans helt klart bästa pass! Veckan är inte slut än, men jag har redan hittat en storfavorit. Detta kommer jag fortsätta gå på! Försöker få biljett till passet på fredag också.

Hot yoga är yoga i 35 graders värme. Så behagligt och så jobbigt. Jag är endast vig i vissa positioner, men absolut inte i de flesta. Står jag och hänger med armarna mot golvet når jag inte tårna. Jag är säkert 15-20 cm ifrån så jag har mycket att jobba på! Men efter dagens pass är jag endast 5 cm ifrån. Så värmen hjälper definitift till att kunna töja ännu mer.

Jag ska försöka få in två hot yoga-pass i veckan, åtminstone ett pass ska jag ha in i min träning. Ska testa body balance som ledaren rekommenderade mig att testa. Hon håller i body balance också så jag ska testa det en dag!

Dagens träning blev alltså hot yoga och också det enda jag tänker träna idag. Ingen planka idag, jag satsar på mycket plankor imorgon. Jag har tänkt köra styrka ök och även springa intervaller eller 3 km.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0