Julmarknad

Vi har varit på den mysigaste julmarknaden nu i eftermiddag! I Wrams Gunnarstorp. Jag hade med mig kameran men glömde bort att fota. En stor gård med flera lador där man gick in för att smaka på julkorvar, marmelader, lax, ost, nötter, brända mandlar, marsipan m.m. Och sen var en av ladorna fylld med hantverkare som ställde ut. Vi köpte en jättesöt tomte hos en. Lägger upp bild imorgon! Vi fick också med oss en ost med smak av konjak och pepparkakskolor.

Nu ska jag göra mig en kopp te och lägga mig på soffan och läsa lite i min bok! Ha en mysig söndagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Julmarknad redan? ;) jaja jag har redan börjat köpa julklappar så jag tror väl också att det snart är jul.



började veckan med yoga! upp kl.6 efter en kass natt så nu är jag redan jättetrött, men det var skönt att sträcka ut lite, det behövdes! skulle verkligen vilja ha en annan yogadvd dock att variera med. jag tycker att min rygg blir mycket bättre av yoga och särskilt hållningen! tycker jag blir trött i ryggen och skjuter fram axlarna men efter yoga så blir jag liksom rakare, och det märks när jag springer också, jag kan springa mer upprätt liksom och lägga mer kraft i steget än på att hålla upp ryggen. så åtminstone en gång i veckan måste jag få in yoga, det är det värt!



det blev ingen träning i helgen, jag mådde inte alls bra i lördags och var trött och slö igår också. men idag känns det bättre, hoppas det fortsätter så här så jag kan sticka ut och springa en runda i em, Oscar är ledig idag, enda dagen på hela veckan så jag måste nog passa på. om kroppen är med på det vill säga... vill inte ta ut mig för mycket och bli dålig igen.



jag kör på min treveckorssatsning nu! stenhårt! vill inte gå ner i vikt dock, jag vill inte bli spinkig!! det är en sak att vara vältränad och en annan att vara spinkig. inte spinkig! så där lagom normalt sund liksom, haha. du får visa nya bilder snart!



nu måste jag ta tag i lite pluggande här, har noll motivation men det måste göras så det är väl bara att börja... ha det toppenbra, hoppas du får en bra start på veckan! kramar

2011-11-07 @ 08:22:09
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0