Kan Jang - räddare i nöden?

V.4 i utmaningen

Sådärja, då är det vila hela helgen lång som gäller. Började känna mig lite småsjuk igår, ont i halsen.. Elinor kom hit på kvällen och med sig hade hon Kan Jang, jag tog en sup direkt och likaså imorse när jag vaknade. Jag har inte tid att vara sjuk nu!!! Mådde sämre imorse när jag vaknade och nu känner jag mig allmänt seg och dåsig. Vågar inte chansa på att träna för jag kommer bara få igen det om några dagar ifall detta nu bryter ut ordentligt. Nästa vecka är min killerweek och då ska jag vara fulladdad med energi och pepp på måndagmorgon!

Så nu tar jag en rejäl vila, 3-dagars vila har jag inte haft på läääänge. Kommer inte ihåg sist jag vilade mer än 2 dagar. Måste ha varit i Egypten. Det är skönt att känna att man gör någon nytta och att kroppen trivs! Nu ska jag istället göra det min kropp allra minst vill - ligga i en soffa och softa. Men jag passar på att läsa ut en bok nu denna helgen så har jag gjort någon nytta, haha.

Jag håller tummarna för att Kan Jang gör sitt jobb och låter mig vara frisk på måndag! Hade varit underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0