Lördag

Förlåt för min frånvaro! Har farit runder hela dagen så har inte hunnit blogga alls. Mår inte särskilt bra idag heller, men konstigt nog mår jag bättre när jag gör något än när jag bara ligger ner. Igårkväll var vi hos mamma på kalkonmiddag, riktigt gott! Och jag hade gjort en äpplekaka till efterrätt. Hann inte ta bilder på den, men nästa gång den görs får ni bilder och recept, skitgod! (Var tvungen att smaka mitt bakverk ju)

I förmiddags åkte vi till Väla för att kolla runt lite. Hittade inget alls. Det blev en lunch på Wok kitchen i alla fall. Sedan körde vi vidare till Zoo Grizly, en djuraffär utanför Väla. Vi skulle kolla lite priser på kattlåda, kattmat, kattsäng osv. Vi har nu bestämt oss för vilken kattlåda det blir. Vi börjar med en vanlig med kattlucka tills katten är ca ett halvår, då slår vi till på en ModKat! Kevin blev övertalad när vi var i djuraffären. Woooho!

Kommer vi inte ha den coolaste kattlådan i stan? ;-) Vi har ingen plats att ha den på toaletten, därför vill jag absolut inte ha en klassisk kattlåda. Så denna blir perfekt. Ingen kommer tro det är en toalett, haha.

Det är väl allt som hänt idag! Ikväll blir det nog bara softe framför TVn. Och förresten. Idag kunde jag inte motstå mitt godissug. Det var länge sedan jag var SÅ sugen som jag var idag. Följde med Kevin in på Hemmakväll och hade bestämt mig för att INTE ta något. Men efter typ en kvart kunde inte inte hålla mig längre. Det blev lite godis ändå. 125 g närmare bestämt, så inga stora mängder. Inga skuldisar har jag och det känns riktigt bra. Det kändes okej att äta idag trots att jag åt några kakor i tisdags. Men det är denna veckan som blir slapp. Resterande 5 veckor av utmaningen kommer jag vara hårdare!

Hoppas ni har en mysig lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: tess

nej, allt blev blankt när jag satte mig och skulle skriva. Btw hur i h ska katten få plats i den ? :S :P

2011-11-20 @ 11:14:23
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0