Saknad

Kom nyss hem från Kevins ena systers 25-års fest. Det var inte kul att vara bland så mycket folk och inte kunna prata kan jag säga. Ibland var det så hög ljudnivå att det inte fanns en chans för min röst att nå fram och när jag väl fick fram ord fick folk sätta sina öron i huvudet på mig för att höra något, haha. Känns konstigt att inte kunna prata när man känner sig helt frisk i halsen och är jag tyst känns det som att jag bara kan öppna munnen och sedan prata. Men nej, det kommer ju inget ljud, eller jo, små pip kan komma, hehe.

Såg nyss att jag fått ett mail från min syster med 3 bilder på mina älskade brors-barn. Saknar dom så mycket. Har inte träffat dom sedan i somras pga tjafs oss emellan. Men långsinta jag har äntligen kommit över det och börjar sakna dom mer och mer för varje dag som går och fick tårar i ögonen när jag såg bilderna.

Älskade Liza-Beth.

Älskade Madicken.

Jag och mina favoriter i september förra året! (Där vägde jag 17 kg mer än vad jag gör idag, och det syns för gud vad jag var mullig i ansiktet).

Det är så kul att få bilder som andra tagit som man aldrig ens vetat att dom har funnits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0