Valio!

Nu på morgonen har jag jobbat för Backup-event (som jag jobbat för en gång innan) och delat ut Valio-yoghurtar nere i stan. Det flöt på bra, vi fick utdelat alla 2500 yoghurtar på ca 2 timmar och sedan delade vi ut Metro resten. Fick även med mig några godingar hem.

Måste säga att dom var riktigt goda! Men förvånadsvärt många tackade nej till gratis yoghurt. Hade jag aldrig gjort, gratis är ju gott! Det blir ett jobbpass till på fredag, mellan 7-10, precis som idag. Och sen samma dagar nästa vecka. Perfekt med extrapengar nu till julen.

Jag mår bättre idag! Men vilar hela dagen ut och även imorgon. Tidigast på onsdag sätter jag igång stenhårt igen och börjar nog med yoga för att inte gå igång för hårt efter förkylningen.

Nu tänkte jag faktiskt ta mig ner till Åhléns för att kolla in julgrejer. Jag vill börja pynta nu så ska se om jag kan hitta något fint där nere :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0