Yoga och helkroppsstyrka

V.2 i utmaningen

Tre timmar tillbringade jag på Filborna idag. Först var jag på hot yoga i 60 min. 11.15-12.15. Därefter stod jag och pratade med en som jag gått på yoga samtidigt som nu två gånger i rad. Hon är nog i 55-års åldern och vi stod och pratade om yoga i säkert 10-15 min. En yoga-vän, haha. Sen lämnade jag min yogamatta i skåpet och tog på mig träningsskorna och sprang upp på gymmet. Där körde jag stenhård styrka aktivt i säkert 60 min. Svetten rann från både huvudet och på hela bröstet. Avslutade med 10 min gång på löpbandet med maxad lutning. Kl 13.50 cyklade jag hem igen.

Nu mår jag som bäst! Nytränad och nyduschad och det är lördag. Kan inte bli bättre. Yogan på lördaglunch ska bli till en vana. Ska försöka få in yoga tre gånger i veckan nu ett tag. Jag tycker det är så KUL!!! Ska på nästa yogapss på måndag. Perfekt att börja träningsveckan med att sträcka ut och tänja.

Imorgon kommer en sammanfattning av utmaningens 2:a vecka. Har lite nya värden som förbättrats sedan förra veckan. Men mer om det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0