Äntligen fredag!

Jag tog en rejäl sovmorgon idag! Gick inte upp förrän kl 11. Nu har jag precis ätit upp min havregryns gröt och dricker nu te. Har börjar dricka enbart grönt te. Har änsålänge bara testat Twinings forest fruit och det gillar jag starkt. Är lite rädd för att testa nya saker när jag redan hittat något jag gillar. Men nästa gång vi handlar jag ska ta något annat te så jag hittar andra goda smaker att alternera mellan!

Idag tror jag det blir uppehåll från träningen, kände av lite halsont när jag vaknade och har även träningsvärk i hela kroppen. Så det blir nog bäst att vila idag så jag inte kör igång för hårt efter 10 dagars förkylning.

Jag tror jag har hittat en rumpövning som verkligen tar. Äntligen! Bobs ass burner känns idag kan jag säga! Älskar träningsvärk i rumpan. Som den ska tränas nu. Den ska få upp en fin form och inte hänga som den gör idag...

Denna helgen lär jag inte se mycket av Kevin. Han kör hem till Andy redan vid 17-18 idag och ska festa ikväll för det kommer ner flera vänner till honom på besök. Någon från Branäs som han lärde känna när han var där uppe och hälsade på Andy och sedan två till som flyttat till Stockholm pga studier. Så på lördag ska han iväg också. Eftersom jag åker till Ullared tidigt imorgonbitti så lär jag nog inte se honom på hela dagen. Men på söndag tar vi igen det! Då blir det myssöndag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh jag hade inte tackat nej till att sova till 11 ;) när jag blir gammal ska jag sova, haha. japp, det kändes bra att sänka tiden idag, men satan vad jag mådde illa det sista... undrar om det verkligen är värt det? jag måste prova intervaller, tänkte göra det på söndag. hur många brukar du köra? 10x20 sek, räcker det?? tycker det låter mycket ändå, haha, men det kanske det inte är.

när jag gör styrka så brukar jag göra 3x10 eller 3x8 om jag har tyngre vikter. men nu mesar jag med 5 kg för det har varit lite dåligt med styrka de senaste veckorna. igår körde jag två trisets (med biceps, axlar och tricepts) och två supersets (med rygg och bröst), det tog en halvtimme knappt. svårt att veta hur mycket man ska göra tycker jag...

ha så kul på Ullared!! jag måste nog åka dit nästa år när vi är tillbaka i Sverige, alla pratar så om det överallt. hu, tänk att det bara är två veckor kvar på höstutmaningen, jag tycker inte jag har lyckats med nånting... på tio veckor!! men har slarvat med maten, så fettet på sidorna sitter där det satt... jag får skylla mig själv, men min hjärna kräver socker, hihi, jag lyckas verkligen inte hålla mig och har väl kanske inte tillräckligt med lust att göra det heller.

nu ska jag skicka in ett arbete och sen fixa lite lunch. fisk med färsk spenar blir det idag. och en potatis.

ha en bra helg! kramar

2011-10-07 @ 12:59:13
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0