Detta är vår nya kvällssysselsättning

Vi köpte ju som sagt ett puzzel i söndags på bakluckeloppisen. Kevin är eld och lågor här hemma och går in för puzzel-läggningen rejält. Så det är detta vi gör om kvällarna! Jag och mitt icke-existerande tålamod får riktigt bra träning nu. 1000 bitar var nog att ta oss vatten över huvudet. I alla fall när 30% av puzzlet består av vatten.

Vi har tagit in den starkaste lampan vi har här hemma för att få bra ljus. Jag har fått strikta regler från Kevin där han förklarar att det är förbjudet för mig att puzzla när han inte är hemma. Igårkväll sa han "Puzzlar du när jag inte är hemma så tar jag isönder det när jag kommer hem" och självklart sades detta med glimten i ögat. Min älskade sambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0