Gotte gotte gotte

Blogg.se's app krånglar bara! Skrev ett inlägg som jag har försökt publicera i en halvtimme nu men det vill inte sig. Har läst om fler som haft problem med att blogga från mobilen. Appen behöver nog förbättras en del!

Jag har precis ätit upp mitt godis från Hemmakväll, världens godaste godis. Värt varenda krona. Jag är inte den som handlar billigt godis. Betalar hellre det dubbla och får färskt och gott godis istället för billigt torrt och hårt godis. Jag köper alltid så lite ändå (1-2 hg) så om jag betalar 20 kr eller 10 kr kan kvitta. Kvalitet ska det va'! 

Köpte även OLW's nya salt & vinegar chips också en dippa till det. Dom är goda, men efter ett tag kände jag inte smaken av dom längre. Så jag röstar på sourcreme and Italian cheese! Hoppas den hamnar i chipshyllan framöver.

Detta blev ett riktigt gotte-inlägg. Men idag är det lördag och då får man unna sig! Även om jag gjorde det i torsdags också... Igår blev det bara 2 rutor mörk choklad så inget synderi där inte. Sådana här helger har jag inte varje helg, det hade aldrig gått, då hade min kropp svällt ;-) Men ibland har man riktiga svullodagar då man är såå sugen på allt gott!
 
Myslördag utan min andra hälft! Älskade egentid, som jag uppskattar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0