Hur det känns hitills i utmaningen

V.1 i utmaningen

Denna veckas träning har inte helt gått enligt planerna, men jag har fortfarande två träningsdagar kvar innan veckan är slut. I måndags hade jag vilodag, i tisdags körde jag intervaller + helkroppsstyrka. I onsdags 3 km löpning, igår vilodag, idag styrka ök och intervaller. Imorgonbitti kl 9 ska jag på indoor walking, på söndag är planen att simma. Men jag är inte helt hundra än. Simskolor brukar ju vara på helgerna så jag kanske hoppar simning och kör gymmet istället. Men träning ska det bli, vad det än blir!

Hitills i utmaningen känns det jättebra! Jag ser faktiskt redan skillnad på kroppen och jag kunde inte låta bli att väga mig imorse. -1.1 kg på vågen. REDAN! Jag förväntar mig varken att gå upp eller ner nu. Men snarare upp då jag kämpar för att bygga mer muskler. Har inget sockersug så långt ögat kan nå. Får jag det så har jag både 70% och 86% choklad i kylen som kan rädda mig. Smakade dock igår 3 små chokladbitar på Maxi när jag handlade för dom bjöd. Men det var också det enda. Ser inte det som ett misslyckande! Men det blir intressant att se hur helgen kommer kännas. Det är då suget kommer och det är då frestelsen är som störst eftersom Kevin äter... Men jag ska hålla mig! Tar med mig chokladen så har jag min räddare i nöden ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0