Indoor walking

V.1 i utmaningen

Dagens träning är avklarad! Det blev som jag planerat - indoor walking kl 9 imorse. För er som inte vet vad indoor walking är så är det ett pass där man använder sig av crosstrainern och gör olika övningar. Intervaller, tungt jobb för bara ben, sitta i nästan 90 grader samtidigt som man trampar på osv osv. Det var FRUKTANSVÄRT jobbigt kan jag säga. Det känns att jag tränat hårt denna veckan för jag var slut efter halva passet. Men man har alltid mer att ge än vad man tror. Nu håller jag lördag med gott samvete, och numera innebär gott samvete inte att jag ska proppa i mig onyttigheter utan fortsätta vara nyttig och njuta av att gå förbi spegeln och se resultat, haha. Jag ser resultat redan och det känns sååå bra! Bara att fortsätta i samma takt så ska jag med all säkerhet nått mitt mål tills nyår.

Gårdagens ök pass känns av rejält. Har sån otrolig träningsvärk i axlarna och ryggen, biceps och triceps känns också vill jag lova. Men inte lika extremt som axlarna, dom är värst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0