Nu har jag bestämt mig!

Mannen/gubben eller vad det nu är, som skulle göra servicen på pappas bil ringde igårkväll och sa att det skulle kosta 7500(!!!) Jag ringde pappa direkt och han sa att det var alldeles för dyrt för en vanlig service så jag ska gå och hämta bilen igen. Så kl 10 tänkte jag gå ner och hämta hem bilen igen. Lite pinsamt, men 7500 kr känns lite överpris faktiskt. Det är värt den pinsamheten!

Idag har jag fortfarande träningsvärk i benen så jag funderar på om det får bli en fridag från träningen idag... Funderar nämligen på att slå till på gymkortet imorgon och då vill jag kunna köra intervaller fullt ut. Jag har bestämt mig för att det blir Filborna. Där är dyrare, men jag har tillgång till så mycket mer. Den kilometern det är längre får det vara värt! Man måste våga chansa och gå nya vägar. Nu får jag lämna min trygga Friskis-borg bakom mig och ge Filborna chansen i ett år framåt. Detta blir nog bra!

Ska ringa min sjukgymnast idag också. Min rygg är inte alls bra. Har ont nästan konstant och måste kolla upp det! Träningen förbättrar ju inte den nu, det gör bara ont när jag tränar så jag måste kolla upp vad som kan ha hänt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0