Säljer för fullt!

La in flera möbler på blocket för någon timme sedan. Vi ska rensa ur vinden och istället för att slänga (som vi är väldigt duktiga på att göra) det så slängde jag in allt på blocket. 5 st har hört av sig redan och nu kan jag inte riktigt gå och lägga mig för jag sitter spänt och uppdatera mailen i hopp om fler intresserade. Haha.

Kände att lite extrapengar skulle sitta bra nu. Vill ju köpa ny matta = nästan 1000 kr. Ny hallmöbel = 1500 kr. Ja, summorna springer iväg och får vi in några hundralappar på dessa möblerna jag lagt in så kommer vi lite billigare undan.

För några veckor sedan la jag in mina två loftsängar med tillbehör och madrass på blocket och i söndags fick jag sålt en av sängarna och madrassen. 1000 spänn rikare! Den tusingen går direkt till "kattspar" haha. Det är 5000 kr jag ska lägga på katten så lite hjälp på traven är aldrig fel.

Imorgon ska jag lägga in kläder på tradera och hoppas på kosing! Jag är inne i en riktig "vill-sälja-allt-jag-äger-och-har"-period. Haha. Bättre att sälja än att slänga, som jag alltid gör. Har slängt alldeles för mycket som jag kunnat få pengar för. Jag och Kevin slängde ett skrivbord för nått år sedan, det hade vi lätt kunnat få 500 spänn för. Surt.. Men ja, är man lat och tycker det är lättare att gå ner med det i soprummet får man ju skylla sig själv. Men nu ska det bli ändring på det! SÄLJA SÄLJA SÄLJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0