Tidig morgon

Jag vaknade kl 4.17 av att jag var kissig. Gick upp och kissade och gick och la mig igen. Men kunde inte somna om. Det gick inte. Kl 5.06 tog jag upp mobilen och spelade lite spel och kollade bloggar. 5.50 gav jag upp och gick upp och kokade te och gjorde frukost. Skönt att vara uppe i tid efter att jag sov till 11.30 igår. Men jag somnade vid 00 igår och har alltså inte fått mer än ca 4 timmars sömn inatt. Piggheten slår väl tillbaka om någon timme och då får jag väl ta en powernap.

Kl 11 ska jag träffa min syster på IKEA, vi ska äta lunch och köpa kaffe/temuggar. Vi var hemma hos henne och hennes sambo i torsdags och såg att hon hade så fina muggar. Hon sa att hon skulle köpa fler en dag och vi slog ihop en träff. Jag måste också ha några nämligen! Dom är ljusrosa utanpå och vita inuti.

Och 15 spänn för denna mugg kan man ju lugnt leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0