Nyklippt och snart nyfärgad

Jag har varit och klippt mig idag! GUD vad skönt alltså. Jag har sååå tjockt hår och nu har säkert hälften av tjockleken försvunnit. Har tunnat ut det riktigt mycket och vips så var mitt hår inte längre så mörk brunt i färgen. Jag och min frisör diskuterade raklugg fram och tillbaka, men jag beslutade mig för att hoppa det denna gången. Får bli nästa gång om jag fortfarande är lika sugen! Men vi kom fram till att jag inte ska färga mitt hår mörk brunt som jag redan planerat (köpt färg och hela köret). Jag kör istället på ljusbrunt för att komma nämre min riktiga hårfärg (råttfärgat) och slippa den fruktansvärt fula utväxten jag får i mörkbrunt hår. Så nu har jag köpt en ljusbrun färg som jag tänkte slänga i hårbotten nu ikväll!

Får se hur det blir.. Jag är lite rädd faktiskt. Men skulle det se hemskt ut så har jag två mörkbruna färgpaket som jag kan slänga i ;-)

Ska försöka ta före- och efterbilder på håret så ni får se skillnaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0