Frukost idag vs frukost sommaren 2010

Stängde av alla alarm på telefonen igårkväll. Likt förbannat vaknade jag 6.13... Somnade dock om och trodde jag sovit bort halva dagen när jag vaknade igen. Då var klockan 8.50. Halvsov och läste igen alla inlägg på bloglovin. Kl 10 var jag klar och gick upp och åt frukost. Utökade med ett kokt ägg till idag också. Blir ju inte riktigt mätt på bara bananpannkakan och det blev jag inte idag heller, trots ett ägg extra! 


Bananpannkakan har nästan blivit som min havregrynsgröt var innan (det bästa på hela dagen). Behöver ett tag till för att vänja mig.

Hittade en bild på vad jag åt för typ av frukostar när jag började tänka nyttigt sommaren 2010 (om man kan kalla det nyttigt)... I nuläget hade det varit en lyxfrukost, om jag ens hade fått för mig att äta det.



Vet inte riktig vad jag tänkte med...

Nu ska jag snart springa/powerwalka bort till utegymmet och köra dagens pass. Gymmet är stängt och det är inte dags för vilodag än så det är bara att se vilka möjligheter som finns. Avskyr att träna hemma, blir så opepp. Så jag tror att utegymmet blir perfekt! Tar ett pass som Sara skrev i Lofsans challenge på Facebook igår. Ändrar dock om lite på grund av mina knän och jag förlänger det också... Ojojoj! Är inte alls speciellt träningssugen men nu är det bara "göra och inte tänka" som gäller. Finns inga val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0