Goda tonfisken

Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om hur mycket jag älskar den fantastiska bananpannkakan. Den räddar mig varenda dag. Skulle kunna äta oändligt många. Jag håller mig till 2-3 om dagen.

Och den där tonfisken då. Som jag avskyr. Har fått en del tips som jag ska testa. Men när man inte har något hemma och är i akut behov av att få i sig protein snabbt så får man ju ta till den där burken. Idag blandade jag den med olja och salladskrydda. Det var faktiskt GOTT! Hör och häpna, jag ville inte att den skulle ta slut. Tänk att något så simpelt kunde rädda mig från klökningar.



Nu ska det ätas tonfisk! Som bara den. Nu har jag ju ett skitbra akut mellanmål. Bara lite kolisar på det. Perfekt!

Körde dubbelpass nu ikväll och det var riktigt äckligt ska jag säga. Två stycken benchmark pass. Mer om det senare. Måste få resultaten från Jakob först!

Kommentarer
Postat av: Rosahjärtan

Har du provat tonfisk med majonäs, lite citron & rödlök! Mums!!!! Nu blev jag hungrig...



Den där chinsstången är beroendeframkallande, kan inte gå förbi utan att köra lite, kommer vara helt död i överkroppen imorgon haha! Jag ska filma så får ni se, säkert massa fel, men kul & jobbigt är det! Tycker hoppchinsen är roligast :-) & chins med en smula markkontakt, att dra upp från hängandes är dödligt jobbigt!!!Prova att börja hoppa & sen minska "hjälpen", så du får in tekniken, för det är nog mer teknik än styrka för min del :-)

2012-04-24 @ 22:28:12
URL: http://rosahjartans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan inte heller äta min tonfisk utan salladskrydda. Rödlök i är också en favorit :)

2012-04-26 @ 11:59:54
URL: http://systrarirott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0