6,9 km

V.6 i challengen

Åh vad skönt det var att komma ut i frisk luft nu ikväll! Jag gick ut en kort runda, mest för att få luft. Gav mig inte ut förrän vid 19.15 och halv åtta hos mig börjar ju 19.30 så det blev en kort runda.



Jag sa till Kevin när jag kom in att jag lätt hade kunnat fortsätta gå 1 timme till. Och han svarade "Varför gjorde du inte det då?", "För det är halv åtta hos mig, men nu när du säger så, så ska jag fan ge mig ut igen när programmet är slut!". Körde mina 3 min plankan under programmet. Lite över kl 20 var jag på G igen. Gick runt runt runt här i området och 20.44 var jag hemma igen efter en snabb löpning dom sista 800 metrarna. Var ju tvungen att hinna duscha innan Biggest Loser!



6,9 km promenad lyckades jag få ihop denna vilodag. Ställde ju in Crossfiten, men en promenad är ju inte i närheten av så krävande så jag vågade ge mig ut. Det känns super nu efteråt! Jag är så JÄVLA (ja, finns inget bättre ord just nu) pepp på att nå mina mål med synliga magrutor och synliga biceps om 4,5 vecka! Jag ska försöka slänga in en promenad varje kväll och även stoppa in mer kondition i mina styrkepass! Då ska nog det sista fettet ge med sig och ge musklerna lite rampljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0