En förklaring på hur det är att bli magsjuk!



Min bästa vän!

Vilken kväll det blev igår! Det blev ingen middag för min del, den där brunchen satt som ett stopp i magen, lite proviva och en banan fick jag ner. Klarade av att spela Bingolotto och se på Kontoret men sen så... Då började magen knipa, det blev värre och värre. Dom där Dimortabletterna jag tog innan Crossfiten hade gjort stopp i hela systemet. Lagom till Big Brother körde det igång igen. Räserbajsen var ett faktum. När jag inte satt på toaletten låg jag i sängen och pep av smärta. Magen vad riktigt spänd och jag såg nästan gravid ut trots utsläpp på toan. Till slut la jag mig på golvet i hallen och grät och grät. Magen knep och ryggen värkte. Kevin vaknade och ringde 1177.

Det fanns inget jag kunde göra mer än att försöka få i mig vatten och äta "snäll" mat för magen. Jag tog min värmekudde och värmde i mikron och la längs ryggen. Den gjorde underverk! Jag mådde mycket bättre och trodde att det var över...

TJI fick jag, det skulle tydligen ut ur munnen också, så två omgångar där blev det innan jag 00.30 fick somna! FYFAN vilken kväll!!! Det var fruktansvärt. Idag tar jag det lugnare än lugnast. Ska till sjukgymnasten nu 10.30, sen ska jag bara hem och lägga mig och läsa lite i böckerna (prov på fredag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0