FREDAG!!!


Dagens förmiddagsmellanmål! Två naturella riskakor med jordnötssmör, ca 75 g kesella med fun light, en halv grapefrukt och en kopp grönt te.

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Provet gick faktiskt bra. Det kändes bra i alla fall. Läraren sa när vi kom att vi inte behöver ta detta prov på blodigaste allvar. Det är mer ett test för att se hur mycket vi har förstått och hur vi ligger till. Alla i klassrummet drog en lättnadens suck när hon sa detta. Nu har jag en inlämningsuppgift om munvård att göra innan helgen. För på måndag när det är självstudiedag har jag en ny uppgift. Så bäst att göra munvården nu under dagen!

Idag ska jag försöka njuta av att jag har vilodag från träningen. Är riktigt sugen på att träna. Men jag behöver verkligen vila. Det var ett tufft pass igår och jag har träningsvärk i HELA överkroppen. Jag NJUTER. Älskar verkligen träningsvärk. Imorgon är det ett nytt Crossfitpass som väntar och jag är riktigt pepp, ska bli spännande att se vad det blir för pass :-)

Nu ska jag snabbsurfa igenom min dagliga blogglista och sedan sätta mig och börja skriva på inlämningsuppgiften!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja jag provade ju också riskakor med jordnötssmör till mellanmål förut och det var jättegott!!!



skönt att provet gick bra! mitt seminarie gick också bra, nu har jag en lite enklare bok att läsa till nästa vecka, det känns rätt skönt.



parkbänksintervaller låter skitjobbigt men jag ska ut senare i em! nu har jag bestämt mig, haha. hämtar Guille kl.17 så kl.18 ska jag kasta mig ut så hinner jag lagom hem till att laga middag, det blir lax ikväll och sen imorgon VILA. negativa chins ja, jag gjorde 40 såna igår och jag har aningen ont i baksida axlar/rygg idag! men skitbra alltså, jag behöver verkligen träna den delen av ryggen så jag ska försöka köra ett litet pass på utegymmet en gång i veckan. har haft en bra träningsvecka men nu är jag trött, imorgon blir det vila vila vila.



jag lyssnar nästan aldrig på musik när jag tränar för jag har ingen bra musik att lyssna på ;) och dålig musik blir jag bara slö av, haha. sen det där med att plåga sig själv, så får jag liksom förlossningskänslor, hihi, det där med att pressa sig själv och lida det har jag gjort två gånger när jag fött barn och det gjorde så förbannat ont så nu flyr jag all form av smärta :D men, jag ska ta mig ur bekvämlighetszonen med intervallerna sen, för sen får jag som belöning god middag och vila imorgon. och choklad på det.



tyvärr kan jag inte se Biggest Loser, det får inte visas utomlands på Tv4Play :( synd annars hade jag absolut sett det.



jag har snöat in lite på träningsvideor nu igen så nu tänker jag köra lite sånt när tiden är knapp. Jillian Michaels (som förövrigt har sjukt snygg kropp, så hade jag velat se ut...) har en del riktigt bra som är 20-30 min långa, asjobbigt. och min vän Bob såklart. fördelen är att man slipper tänka, det är bara att göra som dom säger.



naturella jordnötter smakar ungefär ingenting! jordnötssmör är mycket godare så det är väl bättre att äta det. lycka till i helgen med godisförbudet, jag tror visst att du har disciplin, du fixar ju det du vill!



jag köpte jeans i stl 26 häromdan och dom satt rätt precis nu men dom brukar ju alltid töja sig lite. sen hoppas jag på att få upp rumpan lite också så dom sitter bra ;) tyvärr är det alltid rumpan och låren som ryker först... men det går rätt bra med magen för mig med! om jag spänner har jag faktiskt fyra rutor :D men det är dom två längst ner jag vill få fram mer, inte så att det syns i avslappnat läge för det tycker jag inte är så snyggt, men dom får gärna synas när jag spänner magen :) vi får se vad som händer, jag tänker äta ordentligt nu ett tag, annars blir det nog inga muskler.



träningshelgen som sagt: intervaller senare idag, imorgon vila och på söndag är planen två kortare videor. det blir nog lagom. nu måste jag göra nåt vettigt här känner jag... ska inviga mina nya skor sen förresten, ska bli riktigt spännande!



haha nej, jag är inte liten och snabb (tyvärr). jag är normalstor och mer seg än snabb ;)

ha en bra helg! kramar

2012-02-03 @ 15:31:04
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0