Fun light

Har hört många tips om att blanda kesellan med lite fun light. Har inte trott det varit SÅ gott som alla påstått så jag har inte testat. Men idag när jag var och handlade köpte jag en fun light. Och mina smaklökar slog volter. Herregud, detta var bland det godaste jag ätit.

Det går dessutom hur bra som helst att frysa in kesella, så blanda i fun lighten och in med kesellan i frysen så kan jag tänka mig att det smakar som jordgubbsglass när den är fryst. Ska testa det nu i veckan!

Nu ikväll har vi haft Kevins syster, hennes sambo och Alve på besök. Dom var här för att kolla in Jack. Det blev hämtmat idag, men jag tog en kebabsallad för att vara så nyttig som möjligt. Och det där goda nybakade brödet man får till fick snällt ligga kvar i foliet. Inga kolisar efter lunch ju!

Nu ska jag ta med min medicinsk grundkursbok och lägga mig i sängen och plugga lite. Tar med mig min lille son så han kan ligga och spinna bredvid mig :-) Det är helt underbart att ha fått hem honom! Han ger oss så mycket. Trodde aldrig man kunde älska en katt så här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0