Gotte-mellis

Vi har haft Kevins syster med familj och svärföräldrarna på besök. Jack fick träffa svärföräldrarnas hund, Zigge för andra eller tredje gången. Det gick mycket bättre än sist, men vår lille kille är lite feg, dock tar hans nyfikenhet över. Han kan inte missa en sekund av vad som händer så trots rädslan för hunden ville han ändå inte släppa honom med blicken. Jack delade ut några smällar med tassen, men Zigge var lika glad för det.

Nu är Kevin iväg och spelar fotboll och jag sitter och längtar tills imorgon. Jo för då får jag träna igen. Det har varit riktigt jobbigt med en vilodag, men behövligt.



Mellanmål är något av det bästa jag vet och nu ikväll testade jag något "nytt". 1 banan, 1 ägg, lite hallon och lite kakao - i med det i mixern. Svingott! Tror faktiskt jag kan besegra mitt sötsug och hoppa godiset snart. Ska bara införskaffa lite choklad-proteinpulver så ska det nog gå hur bra som helst. Hur som helst, detta var ett litet "uppvärmnings-mellanmål", när Kevin kommer hem vid 21-tiden ska jag blanda ihop lite kesella! Måste ladda med protein inför imorgon. Vet ännu inte vad jag ska träna faktiskt, det enda jag vet är att det blir ett Crossfitpass i alla fall. Ska nog försöka ge mig på joggen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0