Högsta växeln!

V.6 i challengen



OH! Jag är så PEPP på träning just nu (som alltid när jag är sjuk). Hälften av challengen kvar och nu ska kroppen chockas! Jag har lite nya tankar och idéer. Jag har ju, som ni säkert förstått, fastnat för Crossfit och älskar verkligen det intensiva med den träningsformen. Och det allra bästa - den går att variera i all oändlighet! Intensiteten på min träning ska ökas nu dom sista veckorna och jag ska ge ALLT.

Jag har bestämt mig för att slänga in fler Crossfitinspirerade pass i min träning. Ska även testa att köra min styrketräning med Crossfitupplägg. Konditionen ska det också brukas allvar med nu. Hoppas på att få en mindre storlek i löparskorna, annars hitta ett par som sitter som gjutet. Sedan är jag redo att se hur ryggen mår av lite jogg/löpning. Backintervaller ska också slängas in. Och den där Kinesiska muren ska bli en veckotradition.

Och för att vara mer specifik så ska jag träna MYCKET negativa chins. Jag har fortfarande träningsvärk efter chinsen i torsdags. Är öm i hela överkroppen så det har minst sagt tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0