Hot mojo

V.6 i challengen

Jag fick en plats till hot mojo passet ikväll! SÅ ROLIGT och SVETTIGT. Svetten sprutade och jag klev ur min bekvämlighetszon rejält. Hot mojo är ett pass där man tänjer och stretchar maximalt i yogaliknande övningar. Man håller övningarna ett bra tag (10-30 sek) och det är extremt jobbigt. Lägg på 45 graders värme. Kan varmt (höhö) rekommendera det!

Jag har bestämt mig för att köra 3 min varierande plankor om dagen. Dom där 3 min x 3 gånger om dagen gick bra första veckan sedan smet jag... Jag måste ha ett mål som jag kan hålla. Detta känns mer rimligt. Göra det riktigt jävligt i 3 min om dagen dom sista veckorna av challengen.

Träffade Marina idag, en gammal gymnasiekompis. Roligt att snacka lite :-) Annars har det väl inte hänt så värst mycket idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0