Sega måndag

Sitter och kollar på årets Big Brother och detta kan nog bli en väldigt rolig säsong. En riktig rejäl blandning av människor. Konflikter och drama lär det nog bli, love it!

Och jag som skulle göra nytta och plugga idag. Hur gick det? - Skit! Måste verkligen skärpa mig. Imorgon är det jag som sitter hela förmiddagen men ögonen i böckerna och sammanfattar pluggmaterial! Mamma kom på besök i eftermiddags och där försvann några timmar och sedan blev det helt plötsligt kväll. Ja ni vet hur det är, timmarna bara går och man vet efteråt inte vad man egentligen gjort.

Imorgon tar jag en pw och värmer upp lite smått efter den där magsjukan. Jag har så lätt för att ge 110% alldeles för fort och det slutar ju alltid dåligt. Så imorgon ska jag ta det lugnt så jag kan lägga i högsta växeln på torsdag! För då ska jag ha en träningsdejt med Sara på gymmet. Ska bli grymt roligt. Är laddad till tusen! 


Finaste snutten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0