Dagens 2 WOD's

V.7 i challengen

Jag var ju på gymmet med Jakob, en crossfitinstruktör, vid lunch idag för att köra ett Crossfitpass! Det blev faktiskt två WOD'ar (workout of the day). En jäkla massa prat emellan också. Var där kl 11.30 och var inte hemma förrän kl 14.

Den första WOD'en:

* Pullups
* Armhävningar
* Sit-ups
* Squats

Börjar på 10 ända ner till 1. Alltså 10 pullups, 10 armhävningar, 10 sit-ups, 10 squats, 9 pullups, 9 armhävningar.. Osv tills man kom ner till 1. På tid.
Min tid på detta blev 10:21. Armhävningarna gjorde jag allihop på tå, trodde jag aldrig att jag skulle fixa!

WOD nr 2:

* Dips
* Burpees
* Hoppa hopprep baklänges 

21-15-9 reps. Alltså 21 dips, 21 burpees, 21 hopp, 15 dips, 15 burpees osv. På tid.
Min tid på denna blev: 06:50.

Utmana mig om ni vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0