Utmana mig?

V.6 i challengen

Efter jag kom hem från skolan, där vi idag bland annat testat att ta blodsocker på varandra, åt jag lite kesella på en pannkaka (ja, självklart Olgas variant) och en riskaka med jordnötssmör. Väntade lite för att låta det landa i magen sedan körde jag igång med ett Crossfitpass. Sara publicerade det i challengen i onsdags och jag utmanade henne idag... Gick in med inställlningen att jag lätt skulle komma i närheten av Saras resultat (7 rundor + 15 burpees, 15 push ups och 5 sit ups), men TJI fick jag!

AMRAP (as many rounds as possible) på 20 minuter
15 burpees
15 hand release push ups
15 sit ups
15 squats

6 rundor + 15 burpees blev det. Missnöjd som satan, men kände av min hals efter 2 rundor så jag sänkte tempot lite. Nästa vecka kör jag igen och då SKA det bli minst 7 rundor!


Glad och svettig efter ett jobbigt pass!

UTMANA MIG! 

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Det är bra med mål, men som sagt. Du sätter för höga krav på dig själv. Du är grym Paulina. Bara så du vet. Ett riktigt jävlar anamma har du inom dig

2012-02-10 @ 21:40:56
URL: http://saratilling.se
Postat av: MARINA

vad e burpees?! :D

jag vill utmana !!!!!!

2012-02-11 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0